Friday 15 April 2011

SALAM PERKENALAN....

Alhamdulillah,berjaya juga aku membuat Blog ni dengan tunjuk ajar dari Pok Cik Youtube.huhu TQ yea.Buat yg belum mengenali diriku ni,namaku Rahmatun Nisak Binti Mohamed Sithick,boleh panggil niesa je.Seorang isteri kepada insan tercinta Md Imran Bin Md Fahmy dan juga seorang Ummi kepada Puteri tercinta Sarah Humairah Binti Md Imran.Sekarang aku hanyalah seorang SAHM(STAY AT HOME MOM) yg sedang berjinak2 utk menjadi WAHM(WORK AT HOME MOM),walaupun aku sudah memegang lesen sebagai Staff Nurse(simpan je la kot lesen tu...huhuh).Bagi aku tiada apa yang lebih bermakna selagi aku dapat bersama insan2 yang aku cinta dan apa yang penting aku amat menghargai saat2 aku melihat puteriku membesar di depan mata.Lagi pun kehidupan di perantauan ni membuatkan aku memilih menjadi seorang SAHM dari berkerjaya,xsanggup aku nak berpisah dengan insan2 yg ku cinta.Seperti kata suamiku,sama ada kerja dan hantar anak pulang ke M'sia,ataupun duduk rumah jaga anak.huhu sudah tentulah aku memilih untuk bersama anakku yang baru berusia 5 bulan 3 minggu.Ada ke |bu yang sanggup berjauhan dengan Anak2nya???The best thing is menjadi SAHM ni aku dapat menyusukan puteriku dan seminggu lg aku akan memegang DIPLOMA..Alhamdulillah syukur kepada ALLAH S.W.T atas rezeki yang diberikan dan semoga aku dapat teruskan sehingga Puteriku berusia 2 tahun.
Insyaallah...

Buat Suamiku dan Puteriku,Ummi sentiasa cintakan kamu...:)

No comments:

Post a Comment